Project in Wellington, Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Lisette Klein - WaarBenJij.nu Project in Wellington, Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Lisette Klein - WaarBenJij.nu
Project in Wellington, Nieuw-Zeeland

Ik vertrek voor 6 maanden naar Wellington, Nieuw-Zeeland om hier een project aan de University of Wellington te doen. Daarnaast hoop ik veel mooie dingen van Nieuw-Zeeland te kunnen zien. Middels deze blog wil ik iedereen op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2015

Zuidereiland I love you!

23 Maart 2015

Tongariro alpine crossing : check!

21 Januari 2015

Cliché
Lisette

Afgereisd naar Nieuw-Zeeland om mijn masteronderzoek te doen :) gelukkig is er naast al het harde werk ook tijd voor ontspanning en belangrijker tijd om te reizen in dit fantastische land

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3422

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 Juli 2015

Project in Wellington, Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: